Mi vagyunk a
Bloom Robbins csapata

A Bloom Robbins legelején egy fiatal szlovákiai pár állt. Az útjuk 2015-ben kezdődött, amikor elkezdték az első termék kifejlesztését az akkori márkájuk, a Bloom Hair számára, ami a Bloom Robbins atyja. A mai napig nemcsak Szlovákiában és Csehországban sikerült a legnépszerűbb hajápoló termékké válniuk, hanem Európa 5 országában és az USA-ban is elterjedtek.

Tudj meg többet történetünkről

Ambíciózus páros.. AZ ÉLETBEN ÉS AZ ÜZLETBEN IS

A hajvitaminok sorát természetes több étrend kiegészítővel és hajápoló termékkel bővítették. Mivel ezek a termékek indították el Cvik Ádámot és Zsuzsit üzleti útjukon, tudják, hogy ez egy fontos döntő faktor, ami befolyásolja egy nő önbizalmát. Történetük még íródik, ezért nézz be velünk együtt a Bloom Robbins színfalai mögé és ismerj meg bennünket közelebbről.

Ismerj meg bennünket közelebbről

Nézd csak hogyan növekedtünk
  • 2023

    Új identitás

    A táplálékkiegészítőkkel erős szereplőként léptünk be 2023-ba. Portfóliónkat további termékekkel bővítettük, mert tudjuk, hogy a magabiztosság érzése belülről fakad.
    2023

    Új termékek

    Azt szeretnénk, hogy egész idő alatt szép és egészséges légy. De miért ne lehetne ezt kiélvezni, és a szükséges vitaminokat finom gumicukor formájában fogyasztani?
  • 2022

    Rebranding

    A lehetetlen valóra vált. A Bloom Hair - egy szeretett márka, amelyet idővel Zsuzsi és Ádám mellett még 20 másik ember kezdett el létrehozni, valami újdonság jön létre. Üdvözlünk titeket a Bloom Robbins korszakában, amelyre egész 2022-ben készültünk.

    Expanzió új piacokra

    És így folytattuk a növekedést... 2020-ban sikerült megnyitni a lengyel és a magyar piacot. Egy évvel később megnyitottuk a szlovén, a román és a német piacot is. Jelenleg azonban az uniós államokban működünk, és Európa-szerte szállítunk csomagokat.
  • 2021

    Üdv Bloom Hiar for new mommies

    A terhesség különböző változásokat hoz a nők életében. De ez nem mehet a haj kárára! Zsuzsi intenzíven gondolkodott ezen az üzeneten a terhessége alatt. Ezért hozták létre azokat a gumicukrokat, amelyek a terhes és szoptatós anyák számára is a legjobbat nyújtják az egészséges és szép hajért.
  • 2020

    A szlovák és a cseh piac meghódítása

    A mai napig mi vagyunk a hajvitaminok első számú értékesítője ebben a két országban, és nemcsak sok híres arc szeret minket, hanem különösen ti - egyedülálló vásárlóink!
  • 2019

    Belépés a cseh-szlovák piacra

    A Bloom Hair csak 2019-ben, 2 évvel az amerikai bevezetés után érkezik a szlovák-cseh piacra is.
  • 2018

    A Healthy Hair by Bloom Hair gumicukrok fejlesztése

    Mivel nem minden nő számára kényelmes a vitaminok kapszulás formában történő szedése, elgondolkodtak azon, hogyan lehetne eltávolítani ezt az orvosi részt. Azzal az ötlettel álltak elő, hogy létrehoznak egy táplálékkiegészítőt, még mindig szupererős formulával, de ízletes gumicukor formájában, amely a vitaminbevitel játékos módját képviseli.
  • 2017

    1. az első termék bemutatása a nagy közönségnek

    Tadáám! 2 év fejlesztés után eljött a pillanat, amire mindenki várt. Új termék érkezett a piacra - Bloom Hair kapszulák a haj növekedésére és táplálására
    Februar 2023

    Az USA meghódítása

    Ádám és Zsuzsi sosem gondolkodtak kicsiben. Pont ezért, mint az első országot termékeik eladására, az USA-t választották. A gazdag amerikai piac befogadta őket, és kis léptekkel elkezdték felfedezni, hogyan is működik a biznisz dinamika a nagy felhőn túl.
  • 2016

    A Bloom Hair identitásának kialakítása

    Később elérkezett a kreatív része is vállakozásuknak. Kitalálni, hogy milyen nevet visel majd a márka. Akkor a poetikus Bloom Hair mellett döntöttek, ami a Let your hair bloom with Bloom Hair gondolatra irányult.

    Találkozás a gyártóval

    Mivel a gyártó, akit választottak, külföldi volt, meglátogatták őt. Azóta a nyitott és személyes kommunikációban, a hitelességben hisznek minden gyártó kapcsán, akikkel a márka együttműködik.
  • 2015

    Az első gyártási folyamat

    A 2015-ös év kulcsfontosságú volt a Bloom Robbins számára. Igaz, hogy akkor még sem Ádámnak sem pedig Zsuzsinak nem volt fogalma arról, hová is vezet útjuk, úgy döntöttek, hogy elsőként felkeresnek egy olyan gyártót, aki étrendkiegészítőkre specializálódik.

    A termék fejlesztésének első fázisa

    Az első termék, amivel elkezdték a gyártási folyamatot, az a Love is in the Hair kapszula volt, ami az első termék volt porfóliójukban még a Bloom Hair márka alatt. A legelején az a cél lebegett a szemük előtt, hogy egy olyan terméket hozzanak létre, mely igazán képes segíteni a nőknek.

FILOZÓFIÁNK
amit mi képviselünk

Legfőbb célunk a nők támogatása minden területen, ahol fejlődni szeretnének. Szeretnénk, hogy magabiztosnak és szépnek érezzék magukat, hogy tudatában legyenek annak, hogy igazán bármire képesek.

Fejlesztés és minőség az első helyen

45-napos pénzvisszafizetési garancia

GMO mentes összetevőkO

Ingyenes kiszállítás 18 000 Ft felett

Erősebb és
magabiztosabb nőkért
küzdünk

Márkaként elköteleztük magunkat, hogy folyamatosan segítjük a nőket, erőt és esélyt adunk a sikerre. Együttműködünk non-profit szervezetekkel:

Amazonky

Márkaként elköteleztük magunkat, hogy folyamatosan segítjük a nőket, erőt és esélyt adunk a sikerre. Együttműködünk non-profit szervezetekkel:

Woman up

A Womanuppal közösen havi rendszerességgel Bootcamp-et szervezünk, amely segíti a nők oktatását önfejlesztésük terén. Önt is érdekli, hogy velünk tanuljon? Értesítsen minket róla!