Visszatérítési szabályzat

ELÁLLÁS A SZERZŐDÉSTŐL:

A Fogyasztóvédelmi házaló kereskedelem és a távértékesítésről szóló törvény (törvén 108/2000 sz.) § 12 törvénycikk rendelkezései értelmében  joga van elállni a szerződéstől, az ok megjelölése nélkül, a csomag átvételének napjától számított 7 munkanapon belül, vagy a szolgáltatási szerződés megkötésével. Szükséges, hogy az elállással kapcsolatos levél és a termék egyaránt a megadott határidőn belül eljusson az eladóhoz.

 

ELJÁRÁS:

Tötlse ki az Elállás a szezrődéstől nevű űrlapot (a kész vásárlásról) a megadott időtartamon belül – a termék átvételétől számított 45 napon belül együtt a termékkel (csak a bontatlan és sértetlen csomagokra vonatkozik), a megrendelés számával és annak dátumával, és adja meg bankszámla számát IBAN formájában, ahová utalhatjuk a visszatérítendő összeget.

A csomag visszaküldése: Vigye el a csomagot bármely Z-POINT állomásra, kérje a Visszaküldés szolgáltatást és adja meg a 91339380 ID kódot. Az adott Z-POINT egyaránt a feladási hely kell, hogy legyen. A személyzet átveszi a csomagot, az ID kód alapján létrehozza a címkét és ráragasztja a csomagra. A feladó nem fizet a visszaküldésért.

A csomag visszaküldése után a törvény szerint visszautaljuk az összeget, legkésőbb a szerződés elállásától számított 14 napon belül, viszont a vásárló áll minden költséget a csomag visszaküldésével és átvételével kapcsolatban (például postaköltség). Ez azt jelenti, hogy csakis a csomagok ára kerül megtérítésre.

Fontos tudnivaló: Ha vissza szeretné küldeni a csomagot, fontos, hogy a termék használatlan és sértelen legyen, az eredeti csomagolásban, egészben kell, hogy legyen együtt a vásárlásról szóló dokumentummal. Kérjük, hogy a csomagot ajánlva és biztosítással küldje el, mivel nem vállalunk felelősséget elvesztéséért a hozzánk vezető úton. A fent említettek valamelyikének nem berartása esetén sajnos nem leszünk képesek jóvá hagyni az elállást a szerződéstől és a termék a feladó költségeire visszaküldésre kerül.